gorovja / KaravankeGrilova kapela na Boču / Cerovec pod Bočem - Grilova kapela na Boču

Cerovec pod Bočem - Grilova kapela na Boču (mimo Jusa)

Izhodišče: Cerovec pod Bočem (308 m)
Cilj: Grilova kapela na Boču (534 m)
Ime poti: mimo Jusa
Zemljevid:
Avtor: edelweiss96

Iz smeri Celja ali Slovenske Bistrice se usmerimo proti Rogaški Slatini, pred njo pa na krožišču zavijemo v smeri Rogatca. Obvoznici sledimo dokler ne pridemo do križišča za Cerovec in Sv. Florijan (tabla Sv. Florijan in Vinska cesta v levo), mi pa parkiramo na velikem makadamskem parkirišču na desni.

Najprej previdno prečkamo prometno glavno cesto in se usmerimo proti kraju Cerovec, a le do križišča za turistično kmetijo Jus. Tukaj nas planinska tabla usmeri levo do gostišča. Nadaljujemo v klanec in mimo vinograda ob gostišču, ki ga obhodimo do markantnega križa na vrhu klanca, kjer nas puščica usmeri desno. Nato nadaljujemo po poti ves čas naravnost, mimo hiš do križišča s cesto, kjer nas markacija usmeri levo v klanec. Na naslednjem križišču zavijemo desno strmo v hrib, v smeri kleti Kregar. Ko pridemo do kleti, se pred vhodom usmerimo levo na strmo betonsko cesto, po kateri se hitro povzpnemo nad vinograde. Pred črnim vikendom zavijemo desno in v gozd. Nato le sledimo lepo označeni poti skozi gozd, dokler ne pridemo do malega vikenda v gozdu. Mimo križa sledimo gozdni cesti, ki rahlo zavija v desno, dokler ne prispemo do Grilove kapele. Na travniku pred kapelo je na drevesu skrinjica z vpisno knjigo in par klopi.

Cerovec pod Bočem - grilova_kapela_na_bocu1
Cerovec pod Bočem - grilova_kapela_na_bocu19
Cerovec pod Bočem - grilova_kapela_na_bocu20
Cerovec pod Bočem - grilova_kapela_na_bocu21
Diskusija o izletu Cerovec pod Bočem - Grilova kapela na Boču (mimo Jusa)